Displaying 1 - 14 of 14
-
Seuren, P. A. M. (2000). Bewustzijn en taal. Splijtstof, 28(4), 111-123.
-
Seuren, P. A. M. (2000). A discourse-semantic account of topic and comment. In N. Nicolov, & R. Mitkov (
Eds. ), Recent advances in natural language processing II. Selected papers from RANLP '97 (pp. 179-190). Amsterdam: Benjamins. -
Seuren, P. A. M. (2000). Presupposition, negation and trivalence. Journal of Linguistics, 36(2), 261-297.
-
Seuren, P. A. M. (2000). Pseudocomplementen. In H. Den Besten, E. Elffers, & J. Luif (
Eds. ), Samengevoegde woorden. Voor Wim Klooster bij zijn afscheid als hoogleraar (pp. 231-237). Amsterdam: Leerstoelgroep Nederlandse Taalkunde, Universiteit van Amsterdam. -
Seuren, P. A. M. (1982). De spelling van het Sranan: Een diskussie en een voorstel. Nijmegen: Masusa.
-
Seuren, P. A. M. (1982). De spellingsproblematiek in Suriname: Een inleiding. OSO, 1(1), 71-79.
-
Seuren, P. A. M. (1982). Internal variability in competence. Linguistische Berichte, 77, 1-31.
-
Seuren, P. A. M. (1982). Riorientamenti metodologici nello studio della variabilità linguistica. In D. Gambarara, & A. D'Atri (
Eds. ), Ideologia, filosofia e linguistica: Atti del Convegno Internazionale di Studi, Rende (CS) 15-17 Settembre 1978 ( (pp. 499-515). Roma: Bulzoni. -
Seuren, P. A. M. (1969). Echte en onechte taalkunde. De Gids, 132, 225-242.
-
Seuren, P. A. M. (1969). [Review of the book Writing transformational grammars by Andreas Koutsoudas]. Journal of Linguistics, 5(1), 188-189. doi:10.1017/S0022226700002188.
-
Seuren, P. A. M. (1969). Generatieve grammatika en semantiek. In Handelingen van het XXVII Vlaams Filologencongres (pp. 276-282).
-
Seuren, P. A. M. (1969). Il concetto di regola grammaticale. In La sintassi: atti del 3 Convegno internazionale di studi, Roma, 17-18 maggio 1969 (pp. 125-141). Rome: Bulzoni.
-
Seuren, P. A. M. (1969). La G.G.T. et la théorie de la traduction. Le Langage et l'Homme, 10, 41-50.
-
Seuren, P. A. M. (1969). Operators and nucleus: A contribution to the theory of grammar. Cambridge: Cambridge University Press.
Share this page